söndag 4 september 2011

GISSA BAJSET...



Min kamrat och jag har roat oss kungligt med att slå sönder, ge bort och pissa på skit som bara stått  hos honom och tagit upp massa plats HEELT i onödan åxå.. såg så ledes ingen orsak att låta det va kvar..så nu är skiten ett minne blott.
 ha,ha,ha,ha ja just det ja nämnde ju tidigare en parasit som försökt sig på en variant å försöka tuta mig och hotat med att ringa snuten.. ja nu har denne tagit sig ytterligare en nivå ner på sin redan rekordlåga , patetiska nivå..inte nog med att fanskapet försöker spela ut min flickvän mot mig.. nä nu har hon hört av sig till mitt "kära" x =D å minnsan hört med henne hur saker å ting minsann ligger till och fått en massa info om sikket jävla svin jag å min käresta är.. ha,ha,ha jo jo just en trovärdig källa för korrekt information det.
Ett x jag förövrigt  blev tvärdumpade av  pga flera mer eller mindre goda orsaker ingen nämnd ingen glömd men sägas kan ju att hon tycker lika bra om mig som en man hade gillat en böld i röven på en cykelsemester, MED ALL RÄTT SÅ SETT men det hör ju inte till detta så lämnar det där.

borde egentligen ta tillfället i akt  här på min blogg placera ut några väl placerade kängor i retur, men skiter i det nu då jag inte orkar i skrivande stund.och för att det är under min  värdighet att hänga ut nån jag känner så i gruset

vad beträffar otacksamheten( att DU ens har mage att kalla MIG otacksam) nöjer jag mig med att bara informera om att det e efterblivet att kasta sten i glashus, å ännu mer korkat äre att kasta pil i kuvösen,jag är en otacksam jävel?  ok isf är du en otacksam  mupp.
Kommer hålla er uppdaterade ang detta..inte för att ni har med det att göra för det har ni absolut INTE, utan bara för att jag kan å tycker det e så jääävla kul =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar