onsdag 7 september 2011

Seeeg dag jävel men ändå jävligt bra

Jahopp, så var man tillbaka på knoget idag då efter 2 dagars högfeber å en jävla värk i .öronen.
Dagen bestod av att spackla väggar och tak, inte direkt ett smickrande heldags jobb å det var ju inte så direkt att jag nästan höll på att ryka ihop me chefen då han hämtade mig för dagen.
Nåväl bara att vandra upp och hämta grabben på dagis och för en gångs skull släppte han traktorn utan nämnvärd batalj..antar han va rätt trött han åxå..
Nåväl.. dagen bjöd på  ett jävligt glatt besked..chefen deklarerade löneförhöjning =-D kunde kysst karln.
Der var nästan så det beskedet gjorde spacklingen uthärdlig..NÄSTAN ;-) men man ska inte gnälla när lönen  stiger me drygt 2papp då ere bara å tacka , ta i mot och bjuda på ett leende å hålla käften och göra det som åläggs en. 
Nä fan nu tröttna jag på att sitta här å kleta ner i bloggen så jag tror jag pyser till gymmet och spänner min muskellösa kropp lite.  ha det bäst mina vänner och kamrater.
kärlek till dem som förtjänat den.. ni andra... tja ni kan få en kram ändå bara för att ni är så söta å e ni ena fula jävlar.. aa då får ni en ändå..bara för idag så ta det inte föregivet nästa gång.. risken e då att ni får håret avslitet =D ha det bäst alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar