söndag 4 september 2011

Nä fy fan nu har jag ägnat två låånga inlägg åt att ligga på en tragiskt gnällig och under min värdighet till nivå.. nu får jag blogga om något roligare ist..har änna fastnat i en jävligt gnällig och tröttsam cirkel nu i några dagar vem fan orkar sitta å läsa spaltvis med gnällande och patetiska tilljobb? inte en jävel hur kul e den på en skala egentligen? inte ett skit så nu ere stopp med det... för ett tag iaf =D..

Har tänkt på en sak.. undra egentligen på hur det är att jobba som psykolog..
Man vet ju liksom att lyssna på en individ som bara e negativ och gnäller ruttnar man duktigt fort på.. åtminstone jag.. tänk då att som pykolog äre ganska så lång jävla utbildning och sen därefter då när du väl börjat jobba med det.. tja om man lägger det så här.. en psykolog är en människa som har betalt för att lyssna på folks gnäll.
dagarna i ända hör dom på folks bekymmer å gnäll.. hur fan pallar dom? jag e mäkta imponerad för jag själv hade blivit sinnes slät. nä återkommer snart  då kommer det va en mer glad positiv glad ton på mitt bloggande igen , kan inte hålla på å gnälla å muppa mig här.. sånt orkar man ju fan inte läsa ju ha det bäst... SÄÄÄÄMST 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar