söndag 4 september 2011

watch your back when you attack us we might just turn on you.

Tänk att det fortfarande finns så korkade individer i min bekantskaps krets som tror dom kan få mig skitig nödig med lama hot om att ringa socialtjänst och snuten på mig =D  ha,ha,ha om dom nu på något vis lyckats missa det är jag mer eller mindre uppväxt med detta pack  närvarande allt som oftast, så för min del orsakar det inget vidare större behov av bruna långkalsonger,  och än mer pinsamt blir det när dom försöker sig på att tuta mig.

Dock kanske denna "lilla"individ  ska se till att ha ryggen fri själv innan denne kastar sten i glas hus.
och tror dom orsakat en sömnlös sekund, aja klart det går å va  stor i truten bakom en dator skärm, och över luren.. men brukar i allmänhet svårt att vara lika kaxig när man står face to face., INTERNET HULIGAN e ju kanske inte så spännande, dock sååå mkt lättare när man saknar ryggraden att stå upp för sig själv in real life.  :-)  HA,HA,HA,HA bring it on din bondluffare.du kommer bli otroligt besviken den dagen du inser hur royalt,kapitalt och totalt du gjort bort dig och att vi andra sitter med fete garvisen på din bekostnad.

Det tragiska är att du nu försöker rätta/släta till det du skämt ut dig med och därmed gjort  bort dig ännu mer fullständigt =D
och dragit ett  LÖJETS SKIMMER över dig själv.
Du försöker peka dina fingrar åt annat håll för att dämpa din egna förnedring av dig själv..det funkar dåligt .

Du är så van vid att kunna behandla folk som skit, köra över dom och ändå få det du vill.. enda du har behövt göra för att få dessa toffelhjältar dit du vill å därmed åxå givit dig själv licensen att bete dig som en FITTA, är att när du kört över dem har du bara givit dem ett sött litet leende, lite charm och visat lite hud på ena låret, så har du fått din vilja igenom.
tråkigt att jag inte är som dem då du, dessa individer som tillåtit dig spela ut dem så och bete dig så imot dem är ett sällsynt efterblivet drägg och en vanära för det manliga könet, och för mänskligheten,du kan ju alltid hälsa dem att det finns goa piller på apoteket mot det syndromet man i follkmun kallar ett toffelande dumhöve. 
du om någon borde veta att det inte funkar så med mig.. men du va bara tvungen å testa, det gick käpprakt åt helvete för dig å nu e du sur å puttrick för att du hade räknat med att samma gamla sak du kört på dina tofflar även skulle funka på mig...

för att du gör så här e inget nytt, dock trodde jag verkligen inte du ens skulle försöka dig på att göra så mot mig av alla det är tacken man får för att man ställer upp..en  parasitadjävel som inte har vett nog att  göra rätt för sig, men ändå har MAGE att ställa krav och tycka att man ska förvara dennes skit för dem.tills det passar att komma HA,HA,HA,HA det kan du ju fete glömma, har flertalet ggr bett dig hämta dina lådor me din skit i, vikket du skitit glatt i, sen vidare vad som är verkligt irreterande är det faktum att när du väl varit här har du inte nämnt ett ord om utan bara helt sonika låtsas som att det regnat och sen stått å blå ljugit när man frågar dig vrf du inte hört av dig, du sa att du inte haft internet, eller telefon på 2 månader...BAJSPRAT för du har internet hemma hos din kille,dina polare, på jobbet och på luren, och vart om inte på internet har du uppdaterat dina F.B statusar varje dag samt kommenterat inlägg hit å dit? snälla förutsätt inte att jag är lika efterblivet pantad som du.. nå för övrigt..såg du skylten där det stod "FÖRVARING AV SAKER? på vår dörr? SÅG DU DEN SKYLTEN? nej det gjorde du inte vet du varför du inte såg den?? FÖR DEN FINNS INTE DÄR ditt jävla rackel och nu för några dagar sen trodde att det va bara å börja va lite trevlig och gullig på chatten så skulle det va lugnt att pissa mig på ryggen och sen låtsas som att det regnade å bara "glömma" bort det faktum att du e skyldig pengar. SORRY WILLOW MEN DET FUNKAR INTE SÅ MED MIG, JAG ÄR INTE EN AV DINA TOFFELHJÄLTAR..  aja det e din skallebank jag bryr mig egentligen inte nått nämnvärt men. jag VET att du läser här så det kommer bli kul när du ännu en gång ska försöka dig på å ljuga ihop sagor för att försöka få sista ordet och rädda dig från det faktum som redan står..DU E BORTGJORT.
du skulle hämtat  dina 2 lådor medan du hade chansen, nu kan du inte hämta dem.. då de är ett minne blott.
va fan trodde du egentligen?.

Väntar med spänning nu på ditt svar så att jag kan få trycka dig än mer i dina strumpor som är fulla med katt skit. varsegod förgyll min dag, lilla du.el aa sorry lilla å lilla men du hajar (TJOOCKIS!!)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar